Infolinka ZDARMA: 800 888 448
po–pá (pracovní dny) 9–18 hod.
Toto je 433mm velká kytara stylu ukulele s nylonovými strunami. I přes své kompaktní tělo je koncipována jako pravá kytara s nylonovými strunami. Vezměte si tuto originální kytaru kamkoli jdete.
Guitalele - 6-strunné (a, d, g, c, e, a). Přední strana: smrk, zadní strana a luby Meranti, krk: Nato. šířka nultého pražce : 48 mm Délka hmatníku 433 mm, Luby 70 mm, celkové rozměry nástroje: 73 x 29 x 10 cm. Textilní ochranný obal je v ceně nástroje. Barva: Black
Yamaha GL1 je 433 mm velká kytara ve velikosti barytonového ukulele (17") s nylonovými strunami. I přes své kompaktní tělo je koncipována jako pravá kytara s nylonovými strunami a stejně tak skvěle i hraje. Vrchní deska je smrková, luby a záď jsou ze dřeva meranti. Používá se ladění A/D/G/C/E/A. Vezměte si ji kamkoli jdete. Součástí dodávky je i polstrovaný povlak na přenášení nástroje.
Specifikace Yamaha GL 1
Yamaha GL1 je 433 mm velká kytara ve velikosti barytonového ukulele (17") s nylonovými strunami. I přes své kompaktní tělo je koncipována jako pravá kytara s nylonovými strunami a stejně tak skvěle i hraje. Vrchní deska je smrková, luby a záď jsou ze dřeva meranti. Používá se ladění A/D/G/C/E/A. Vezměte si ji kamkoli jdete. Součástí dodávky je i polstrovaný povlak na přenášení nástroje.
Specifikace Yamaha GL 1
Odkaz na stránky výrobce Yamaha
Něco o výrobci:
Od roku 1887, kdy začala vyrábět jazýčkové varhany, se společnost Yamaha v Japonsku (pak Nippon Gakki Co., Ltd.) stala největšími světovými výrobci mnoha řad hudebních nástrojů a vedoucím producentem audio/video produktů, polovodičů a dalších počítačových součástek, sportovních potřeb, domácích spotřebičů a nábytku, speciálních kovů, obráběcích strojů
a průmyslových robotů.
Výrobky firmy Yamaha jsou nyní určeny od začátečníků, přes jejich precizně zpracované varianty určené hudebním profesionálům až třeba po špičkové digitální mixážní pulty používané v nejlepších světových studiích. Ať už se jedná o výrobky cenově příznivé i vrcholné profesionální kategorie, vždy mají jedno společné – nejvyšší možnou úroveň kvality a zpracování, kterou v dané cenové kategorii můžete najít.
Logo Yamaha zavazuje – firma má zcela jinou filozofii než většina no-name výrobců, kteří se snaží jen co nejrychleji prodat levné zboží s proměnlivou kvalitou určené nezkušeným začátečníkům a dále se o zákazníka nezajímají.Yamaha se snaží své zákazníky udržet po celou jejich hudební kariéru, má totiž co nabídnout všem - začínajícím, pokročilým i profesionálům a jen spokojení zákazníci se vracejí.
Yamaha nyní vlastní 44 dceřiných společností a zastoupení na zahraničních trzích, spolu s mnoha spřízněnými společnostmi v Japonsku.
Kromě toho Yamaha vlastní a provozuje unikátní střediska po celém Japonsku, aby zlepšila volnočasové a kulturní aktivity svých zákazníků. Yamaha také nabízí možnost studia hudby, možnosti pro prezentaci svých vlastních skladeb a podporuje mnoho hudebních aktivit.
V roce 1966 byla založena Hudební nadace Yamaha, což nastartovalo spoustu hudebních aktivit po celém světě, včetně Hudebních škol Yamaha a programu Junior Original Concert. Silný závazek prosazovat a podporovat hudební vzdělání a popularizovat hudbu - to jsou jedny z nejdůležitějších prvků, které odlišují společnost Yamaha od svých konkurentů.
Snahou Yamahy je vytvářet produkty a služby, které uspokojí rozdílné potřeby a touhy lidí po celém světě. Výrobky a služby Yamaha jsou uznávány po celém světě pro svou skvělou akustickou kvalitu, konstrukci, technologie, řemeslné zpracování a služby orientované na zákazníka.
Tyto produkty a služby pod značkou Yamaha jsou vysoce ceněné velkým množstvím odborníků, institucí, podnikatelů v průmyslu a zákazníků a koncových spotřebitelů.
Naše firemní filozofie je zakotvena v našem zákaznicky orientovaném řízení a provozu; v poskytování produktů a služeb vynikající kvality; v pokračujícím úsilí v rozšíření našich stávajících trhů a nalézání nových trhů; v posílení výzkumu a vývoje v oblasti dlouhodobého plánování; v závazku péče o koncové uživatele prostřednictvím ještě lepších poprodejních služeb; v pokračování globalizace podnikání společnosti Yamaha; v podpoře pozitivního růstu prostřednictvím diverzifikace.
Elementární podnikové cíle společnosti se odráží ve všem, co Yamaha dělá, což má přispět k obohacení kvality života lidí po celém světě.
Osobní odběr (prodejna Ostrava - Poruba) | ZDARMA Zboží si můžete bezplatně vyzvednout na prodejně Muzikant.cz v Ostravě-Porubě | |
Obchod poblíž | Dopravné a balné 60 Kč + Platba na dobírku 30Kč | |
Výdejní místo Zásilkovna.cz | Dopravné a balné 75 Kč + Platba na dobírku 30Kč | |
Česká pošta (Balík do ruky) | Dopravné a balné 90 Kč + Platba na dobírku 30Kč | |
GLS Kurýr | Dopravné a balné 85 Kč + Platba na dobírku 20Kč | |
Výdejní místo Balíkovna.cz | Dopravné a balné 60 Kč + Platba na dobírku 30Kč |
Zboží můžete zaplatit :