Infolinka ZDARMA: 800 888 448
po–pá (pracovní dny) 9–18 hod.
Vynikající akustická kytara Yamaha FG 850 s westernovým tělem. Celo mahagonový model FG. Využitím mahagonu i pro žebrování těla dává tomuto modelu vřelý, dřevitý design, který se hodí k osobité bohatosti středových frekvencí. Horní deska: masivní mahagon. Luby a záď: mahagon. Bohaté středy. Vřelý a silný zvuk. Rychlá odezva.
Horní deska tvoří základ zvuku každé kytary. Čím více se bude moci hýbat, tím lépe bude hrát. Každou horní desku kytary je ale potřeba opatřit žebrováním. To ji chrání před prasknutím, které by mohla způsobit vysoká tenze strun.
Žebrování kytaru zpevní, ale bohužel i trochu zadusí, proto se používá tzv. prodlabaní žeber. Nejedná se o nic jiného, než o ubrání materiálu. Ztenčená žebra tak stále mají dostatečný zpevňující účinek, ale umožňují horní desce více rezonovat, a tím pádem více hrát.
O stabilitu laděni se stará šestice litých pochromovaných mechanik Yamaha.
Zpracoval HR
Horní deska tvoří základ zvuku každé kytary. Čím více se bude moci hýbat, tím lépe bude hrát. Každou horní desku kytary je ale potřeba opatřit žebrováním. To ji chrání před prasknutím, které by mohla způsobit vysoká tenze strun.
Žebrování kytaru zpevní, ale bohužel i trochu zadusí, proto se používá tzv. prodlabaní žeber. Nejedná se o nic jiného, než o ubrání materiálu. Ztenčená žebra tak stále mají dostatečný zpevňující účinek, ale umožňují horní desce více rezonovat, a tím pádem více hrát.
O stabilitu laděni se stará šestice litých pochromovaných mechanik Yamaha.
Zpracoval HR
Odkaz na stránky výrobce Yamaha
Něco o výrobci:
Od roku 1887, kdy začala vyrábět jazýčkové varhany, se společnost Yamaha v Japonsku (pak Nippon Gakki Co., Ltd.) stala největšími světovými výrobci mnoha řad hudebních nástrojů a vedoucím producentem audio/video produktů, polovodičů a dalších počítačových součástek, sportovních potřeb, domácích spotřebičů a nábytku, speciálních kovů, obráběcích strojů
a průmyslových robotů.
Výrobky firmy Yamaha jsou nyní určeny od začátečníků, přes jejich precizně zpracované varianty určené hudebním profesionálům až třeba po špičkové digitální mixážní pulty používané v nejlepších světových studiích. Ať už se jedná o výrobky cenově příznivé i vrcholné profesionální kategorie, vždy mají jedno společné – nejvyšší možnou úroveň kvality a zpracování, kterou v dané cenové kategorii můžete najít.
Logo Yamaha zavazuje – firma má zcela jinou filozofii než většina no-name výrobců, kteří se snaží jen co nejrychleji prodat levné zboží s proměnlivou kvalitou určené nezkušeným začátečníkům a dále se o zákazníka nezajímají.Yamaha se snaží své zákazníky udržet po celou jejich hudební kariéru, má totiž co nabídnout všem - začínajícím, pokročilým i profesionálům a jen spokojení zákazníci se vracejí.
Yamaha nyní vlastní 44 dceřiných společností a zastoupení na zahraničních trzích, spolu s mnoha spřízněnými společnostmi v Japonsku.
Kromě toho Yamaha vlastní a provozuje unikátní střediska po celém Japonsku, aby zlepšila volnočasové a kulturní aktivity svých zákazníků. Yamaha také nabízí možnost studia hudby, možnosti pro prezentaci svých vlastních skladeb a podporuje mnoho hudebních aktivit.
V roce 1966 byla založena Hudební nadace Yamaha, což nastartovalo spoustu hudebních aktivit po celém světě, včetně Hudebních škol Yamaha a programu Junior Original Concert. Silný závazek prosazovat a podporovat hudební vzdělání a popularizovat hudbu - to jsou jedny z nejdůležitějších prvků, které odlišují společnost Yamaha od svých konkurentů.
Snahou Yamahy je vytvářet produkty a služby, které uspokojí rozdílné potřeby a touhy lidí po celém světě. Výrobky a služby Yamaha jsou uznávány po celém světě pro svou skvělou akustickou kvalitu, konstrukci, technologie, řemeslné zpracování a služby orientované na zákazníka.
Tyto produkty a služby pod značkou Yamaha jsou vysoce ceněné velkým množstvím odborníků, institucí, podnikatelů v průmyslu a zákazníků a koncových spotřebitelů.
Naše firemní filozofie je zakotvena v našem zákaznicky orientovaném řízení a provozu; v poskytování produktů a služeb vynikající kvality; v pokračujícím úsilí v rozšíření našich stávajících trhů a nalézání nových trhů; v posílení výzkumu a vývoje v oblasti dlouhodobého plánování; v závazku péče o koncové uživatele prostřednictvím ještě lepších poprodejních služeb; v pokračování globalizace podnikání společnosti Yamaha; v podpoře pozitivního růstu prostřednictvím diverzifikace.
Elementární podnikové cíle společnosti se odráží ve všem, co Yamaha dělá, což má přispět k obohacení kvality života lidí po celém světě.
Osobní odběr (prodejna Ostrava - Poruba) | ZDARMA Zboží si můžete bezplatně vyzvednout na prodejně Muzikant.cz v Ostravě-Porubě | |
Obchod poblíž | Dopravné a balné 60 Kč + Platba na dobírku 30Kč | |
Výdejní místo Zásilkovna.cz | Dopravné a balné 75 Kč + Platba na dobírku 30Kč | |
Česká pošta (Balík do ruky) | Dopravné a balné 90 Kč + Platba na dobírku 30Kč | |
GLS Kurýr | Dopravné a balné 85 Kč + Platba na dobírku 20Kč | |
Výdejní místo Balíkovna.cz | Dopravné a balné 60 Kč + Platba na dobírku 30Kč |
Zboží můžete zaplatit :