Infolinka ZDARMA: 800 888 448
po–pá (pracovní dny) 9–18 hod.
Elektronické bicí Yamaha DTX402 jsou určeny především začínajícím hráčům, kterým pomohou ve zlepšení bubenických schopností. Poctivá konstrukce, odolné komponenty, kvalitní zvuky a intuitivní uživatelské rozhraní usnadňují cvičení a motivují k dalšímu hraní.
DTX402 navazuje na úspěšného předchůdce, oblíbenou sadu DTX400, přichází však s mnoha vylepšeními – základem je stabilnější a pevnější rampa s flexibilnější možností umístění hi-hat a snare padů, které je doplněna o tišší pady a činely s přirozenější odezvou. Přepracován byl také samotný modul, jehož zvukové možnosti byly rozšířeny na 287 skvěle znějících perkusních zvuků, 128 klávesových zvuků a 10 konfigurovatelných bubenických souprav s devíti druhy reverbů. Kromě nich nabízí modul několik druhů výukových programů a cvičení, které spolu s funkcí nahrávání skvěle poslouží pro zlepšení vašich bubenických technik.
Samozřejmostí je funkce metronomu, tónový generátor a USB výstup, doplněný aplikací Yamaha DTX402, dostupnou pro iOS i Android. Aplikace nabízí mnoho dodatečných funkcí, od snadné konfigurace zvukových možností soupravy až po speciální tréninkové výzvy, které potrápí bubeníky všech úrovní.
Zaregistrujte si svůj nástroj na webových stránkách Yamahy a získáte rozšíření záruky na 5 let.
Počet zvuků: 415
Počet presetů: 10
Počet skladeb: 10
Metronom: Ano
MIDI: Ne
USB: Ano
Pedál: Ano
Paličky: Ano
Odkaz na stránky výrobce Yamaha
Něco o výrobci:
Od roku 1887, kdy začala vyrábět jazýčkové varhany, se společnost Yamaha v Japonsku (pak Nippon Gakki Co., Ltd.) stala největšími světovými výrobci mnoha řad hudebních nástrojů a vedoucím producentem audio/video produktů, polovodičů a dalších počítačových součástek, sportovních potřeb, domácích spotřebičů a nábytku, speciálních kovů, obráběcích strojů
a průmyslových robotů.
Výrobky firmy Yamaha jsou nyní určeny od začátečníků, přes jejich precizně zpracované varianty určené hudebním profesionálům až třeba po špičkové digitální mixážní pulty používané v nejlepších světových studiích. Ať už se jedná o výrobky cenově příznivé i vrcholné profesionální kategorie, vždy mají jedno společné – nejvyšší možnou úroveň kvality a zpracování, kterou v dané cenové kategorii můžete najít.
Logo Yamaha zavazuje – firma má zcela jinou filozofii než většina no-name výrobců, kteří se snaží jen co nejrychleji prodat levné zboží s proměnlivou kvalitou určené nezkušeným začátečníkům a dále se o zákazníka nezajímají.Yamaha se snaží své zákazníky udržet po celou jejich hudební kariéru, má totiž co nabídnout všem - začínajícím, pokročilým i profesionálům a jen spokojení zákazníci se vracejí.
Yamaha nyní vlastní 44 dceřiných společností a zastoupení na zahraničních trzích, spolu s mnoha spřízněnými společnostmi v Japonsku.
Kromě toho Yamaha vlastní a provozuje unikátní střediska po celém Japonsku, aby zlepšila volnočasové a kulturní aktivity svých zákazníků. Yamaha také nabízí možnost studia hudby, možnosti pro prezentaci svých vlastních skladeb a podporuje mnoho hudebních aktivit.
V roce 1966 byla založena Hudební nadace Yamaha, což nastartovalo spoustu hudebních aktivit po celém světě, včetně Hudebních škol Yamaha a programu Junior Original Concert. Silný závazek prosazovat a podporovat hudební vzdělání a popularizovat hudbu - to jsou jedny z nejdůležitějších prvků, které odlišují společnost Yamaha od svých konkurentů.
Snahou Yamahy je vytvářet produkty a služby, které uspokojí rozdílné potřeby a touhy lidí po celém světě. Výrobky a služby Yamaha jsou uznávány po celém světě pro svou skvělou akustickou kvalitu, konstrukci, technologie, řemeslné zpracování a služby orientované na zákazníka.
Tyto produkty a služby pod značkou Yamaha jsou vysoce ceněné velkým množstvím odborníků, institucí, podnikatelů v průmyslu a zákazníků a koncových spotřebitelů.
Naše firemní filozofie je zakotvena v našem zákaznicky orientovaném řízení a provozu; v poskytování produktů a služeb vynikající kvality; v pokračujícím úsilí v rozšíření našich stávajících trhů a nalézání nových trhů; v posílení výzkumu a vývoje v oblasti dlouhodobého plánování; v závazku péče o koncové uživatele prostřednictvím ještě lepších poprodejních služeb; v pokračování globalizace podnikání společnosti Yamaha; v podpoře pozitivního růstu prostřednictvím diverzifikace.
Elementární podnikové cíle společnosti se odráží ve všem, co Yamaha dělá, což má přispět k obohacení kvality života lidí po celém světě.
Osobní odběr (prodejna Ostrava - Poruba) | ZDARMA Zboží si můžete bezplatně vyzvednout na prodejně Muzikant.cz v Ostravě-Porubě | |
Obchod poblíž | Dopravné a balné 60 Kč + Platba na dobírku 30Kč | |
Výdejní místo Zásilkovna.cz | Dopravné a balné 75 Kč + Platba na dobírku 30Kč | |
Česká pošta (Balík do ruky) | Dopravné a balné 90 Kč + Platba na dobírku 30Kč | |
GLS Kurýr | Dopravné a balné 85 Kč + Platba na dobírku 20Kč | |
Výdejní místo Balíkovna.cz | Dopravné a balné 60 Kč + Platba na dobírku 30Kč |
Zboží můžete zaplatit :