Infolinka ZDARMA: 800 888 448
po–pá (pracovní dny) 9–18 hod.
Vše, co si můžete přát od svého prvního piana, včetně dvou špičkových světových koncertních křídel: Yamaha CFX a Bösendorfer Imperial. V setu je digitální piano , stolička a sluchátka Digitální piano Clavinova CLP 725
Klávesnice 88 Key Grand Touch S se simulací úniku a vrškem kláves ze syntetické slonoviny a ebenu
Velké výrazové modelování
Yamaha CFX Bösendorfer Imperial Binaurální vzorkování CFX grand
Virtuální rezonanční modelování
256 hlasá polyfonie
10 zvuků
Duální, rozdělené, duo hlasové režimy
Přednastavené skladby: 10 (hlasové demo), 50 (klasika)
2stopé nahrávání
3 pedály
Připojení USB k hostiteli
2 konektory pro sluchátka
Reproduktory: 2x 20W
Rozměry s notovým stojanem (Š x H x V): 1350 x 414 x 1003 mm
Hmotnost: 43 kg
Barva: Matná černá
Obsahuje držák na noty, držák na sluchátka, napájecí zdroj PA.300C
Klavírní stolička v barvě piána lavice KB-47BM
Vhodné pro děti i dospělé
Přesný zvedací systém s dvojitým křížem
Materiál: Dřevo
Výškově nastavitelné od 475 - 560 mm
Sedák: Černý velur
Plocha sedáku: 520 x 300 mm
Hmotnost: 8,75 kg
Barva rámu: Černá matná
Sluchátka HD 200
Cirkumaurální
ZAVŘENO
Otočné náušníky
57 mm ovladač
Frekvenční rozsah: 20 - 20 000 Hz
Citlivost: 110 dB
Impedance: 32 Ohm
Max. vstupní úroveň: 100 mW
3m kabel s 3,5mm jack konektorem a 6,3mm adaptérem
Hmotnost bez kabelu: 244 g
Odkaz na stránky výrobce Yamaha
Něco o výrobci:
Od roku 1887, kdy začala vyrábět jazýčkové varhany, se společnost Yamaha v Japonsku (pak Nippon Gakki Co., Ltd.) stala největšími světovými výrobci mnoha řad hudebních nástrojů a vedoucím producentem audio/video produktů, polovodičů a dalších počítačových součástek, sportovních potřeb, domácích spotřebičů a nábytku, speciálních kovů, obráběcích strojů
a průmyslových robotů.
Výrobky firmy Yamaha jsou nyní určeny od začátečníků, přes jejich precizně zpracované varianty určené hudebním profesionálům až třeba po špičkové digitální mixážní pulty používané v nejlepších světových studiích. Ať už se jedná o výrobky cenově příznivé i vrcholné profesionální kategorie, vždy mají jedno společné – nejvyšší možnou úroveň kvality a zpracování, kterou v dané cenové kategorii můžete najít.
Logo Yamaha zavazuje – firma má zcela jinou filozofii než většina no-name výrobců, kteří se snaží jen co nejrychleji prodat levné zboží s proměnlivou kvalitou určené nezkušeným začátečníkům a dále se o zákazníka nezajímají.Yamaha se snaží své zákazníky udržet po celou jejich hudební kariéru, má totiž co nabídnout všem - začínajícím, pokročilým i profesionálům a jen spokojení zákazníci se vracejí.
Yamaha nyní vlastní 44 dceřiných společností a zastoupení na zahraničních trzích, spolu s mnoha spřízněnými společnostmi v Japonsku.
Kromě toho Yamaha vlastní a provozuje unikátní střediska po celém Japonsku, aby zlepšila volnočasové a kulturní aktivity svých zákazníků. Yamaha také nabízí možnost studia hudby, možnosti pro prezentaci svých vlastních skladeb a podporuje mnoho hudebních aktivit.
V roce 1966 byla založena Hudební nadace Yamaha, což nastartovalo spoustu hudebních aktivit po celém světě, včetně Hudebních škol Yamaha a programu Junior Original Concert. Silný závazek prosazovat a podporovat hudební vzdělání a popularizovat hudbu - to jsou jedny z nejdůležitějších prvků, které odlišují společnost Yamaha od svých konkurentů.
Snahou Yamahy je vytvářet produkty a služby, které uspokojí rozdílné potřeby a touhy lidí po celém světě. Výrobky a služby Yamaha jsou uznávány po celém světě pro svou skvělou akustickou kvalitu, konstrukci, technologie, řemeslné zpracování a služby orientované na zákazníka.
Tyto produkty a služby pod značkou Yamaha jsou vysoce ceněné velkým množstvím odborníků, institucí, podnikatelů v průmyslu a zákazníků a koncových spotřebitelů.
Naše firemní filozofie je zakotvena v našem zákaznicky orientovaném řízení a provozu; v poskytování produktů a služeb vynikající kvality; v pokračujícím úsilí v rozšíření našich stávajících trhů a nalézání nových trhů; v posílení výzkumu a vývoje v oblasti dlouhodobého plánování; v závazku péče o koncové uživatele prostřednictvím ještě lepších poprodejních služeb; v pokračování globalizace podnikání společnosti Yamaha; v podpoře pozitivního růstu prostřednictvím diverzifikace.
Elementární podnikové cíle společnosti se odráží ve všem, co Yamaha dělá, což má přispět k obohacení kvality života lidí po celém světě.
Osobní odběr (prodejna Ostrava - Poruba) | ZDARMA Zboží si můžete bezplatně vyzvednout na prodejně Muzikant.cz v Ostravě-Porubě | |
Obchod poblíž | Dopravné a balné 60 Kč + Platba na dobírku 30Kč | |
Výdejní místo Zásilkovna.cz | Dopravné a balné 75 Kč + Platba na dobírku 30Kč | |
Česká pošta (Balík do ruky) | Dopravné a balné 90 Kč + Platba na dobírku 30Kč | |
GLS Kurýr | Dopravné a balné 85 Kč + Platba na dobírku 20Kč | |
Výdejní místo Balíkovna.cz | Dopravné a balné 60 Kč + Platba na dobírku 30Kč |
Zboží můžete zaplatit :