Infolinka ZDARMA: 800 888 448

po–pá (pracovní dny) 9–18 hod.

Zbývá 3 000 Kč do dopravy ZDARMA
0 Košík
   

KURZWEIL KP120 A

Klávesy s dynamikou úhozu

Občas se dárek netrefí do vkusu. Proto u nás můžete všechny zakoupené nepoužité dárky až do 15. 1. 2025 zdarma vyměnit za poukaz na nákup nebo rovnou vyměnit dárek za něco jiného (více zde)
Položka není skladem ale můžeme ji pro Vás u dodavatele objednat

30 dní na vrácení zboží
Záruka: 2 roky
Kalkulačka splátek
Pojištění nástroje
Více informací: 800 888 448
Klávesy s dynamikou úhozu
61-klávesový keyboard s dynamickou klávesnicí s ovládáním modulace a pitch bend. V KP120A je zabudován široký výběr zvuků, které obsahují vzácné orientální a arabské nástroje. Vestavěné interaktivní paterny nabízejí různé hudební žánry a obsahují 30 orientálních stylů, z nichž každý obsahuje 2 variace. Díky snadno použitelným funkcím nahrávání skladeb můžete nahrávat své vlastní výkony přímo do keyboardu. Vytvářejte různé arabské témata v reálném čase pomocí 12 ladících tlačítek ladění. Spouštějte různé bicí / perkuse / efekty pomocí 4 přiřaditelných padů na předním panelu.
Kurzweil KP120A Oriental Keyboard jsou klávesy s dynamikou úhozu a nastavitelnou citlivostí klaviatury. Disponují rozsahem pěti oktáv (61 kláves). Nabízí 160 kvalitních firemních presetů s charakterem klávesových (piana, varhany, syntetizéry) strunných (kytary, baskytary, smyčce), dechových (dřevěné, žesťové), perkusních nástrojů a širokou škálu orientálních/etnických nástrojů včetně perkusí. Dvanáct speciálních tlačítek vám umožní zvolit v reálném čase požadovanou arabskou/orientální stupnici (každé tlačítko je přiřazeno k jednomu z půltónů chromatické stupnice).

U zvolených presetů lze dále upravovat citlivost klaviatury (funkce Touch) a její ladění (funkce Transpose a Tune). K určitému standardu též patří zpestření hry užitečnými funkcemi a efekty – zde v podobě funkce Dual, Left Voice/Split, populárního kolečka na ohýbání tónu (Pitch/Bend) a osmi druhů efektu Reverb.

Mnozí jistě ocení i výběr ze 130 interaktivních automatických doprovodů v rozličných hudebních žánrech. Každý doprovod se skládá z úvodu/intra, hlavního motivu s volitelným rytmickým přechodem (Fill) a ukončení. Akordový charakter doprovodu určíte úderem jedné či dvou kláves (Single Finger), tak i zahráním celého akordu (knihovna akordů KP300X umí rozeznat 31 různých akordů). Samostatné nastavení hlasitosti a tempa automatického doprovodu zaručuje, že vaše virtuální doprovodná kapela bude hrát vždy přesně podle vašich představ.

Klávesy dále nabízí čtyři multipady s přednastavenými presety (můžete nahradit zvuky bicích nástrojů z databáze kláves), pětistopý rekordér s možností vytvoření jedné uživatelské skladby, paměť schopnou uložit šest vašich oblíbených nastavení, kompatibilitu s MIDI zařízeními/kontroléry a propojení s vašim PC přes MIDI IN/OUT konektory, linkový výstup umožňující připojit ke klávesám vaši hi-fi sestavu/reproduktory, sluchátkový výstup pro tiché a nerušené cvičení nebo samostatný výstup pro externí sustain pedál (je součástí balení). Nastavení základní hlasitosti, tempa nebo funkce metronomu jsou samozřejmostí.

Vše je uloženo ve stylovém šasi se zabudovanými reproduktory o celkovém výkonu 10W. Veškeré ovládací prvky jsou přehledně rozmístěny na předním panelu kláves, o aktuálním nastavení vás bude vždy spolehlivě informovat multifunkční LCD display. K napájení slouží 12V adaptér.

Odkaz na stránky výrobce Kurzweil

Něco o výrobci:
Píše se rok 1982 a Stevie Wonder si Kurzweilovi stěžuje na nevyrovnanou úroveň a nedostatečné schopnosti syntezátorů. Chybí mu nástroj, který by dokázal co nejvěrněji replikovat zvuk reálných akustických nástrojů. Kurzweil na tento podnět reaguje založením nové společnosti Kurzweil Music Systems a už v roce 1983 je na trhu K250 – první samplující workstation. Nástroj má integrovaný sekvencer a multitimbrální architekturu. Muzikanti poprvé dostali možnost využít svůj syntezátor k simulaci celého orchestru. Zvuk byl natolik kvalitní, že ve své době neměl žádné srovnání. Kurzweilova piána, smyčce nebo vokální sbory se okamžitě staly legendou. V pozadí úspěchu stojí specifický přístup k syntéze: Kurzweil mluví o „akustické syntéze". Zatímco všechny ostatní syntezátory svou architekturou kopírují subtraktivní syntézu z analogového období (generátor – filtr – zesilovač), Kurzweil pro úpravu samplovaného zdroje používá modulární procesory s vlastnostmi střiženými na míru podle požadavků konkrétního zvuku. Rázem ho to vyneslo o třídu výš: ostatní nástroje se mu zvukem nemohly ani přiblížit, protože jim chyběly rozhodující technické prostředky.

Na první nástroj navazuje roku 1988 model K1000. Koncepce zůstává stejná, přibývají další samply, zdvojnásobuje se polyfonní kapacita, nově je syntezátor vybaven dvěma efektovými jednotkami. Akustické zvuky zůstávají bez konkurence, syntetické za nimi značně zaostávají. V období největší slávy Kurzweil na počátku 90. let své Music Systems prodal korejskému výrobci klavírů Young Chang. Korejci zachovali název firmy i značku, sám Kurzweil se od svých produktů neodvrací a s firmou v následujích letech úzce spolupracuje.

V K2000, který přichází v roce 1991, Kurzweil svůj unikátní přístup k syntéze organizuje v kompletní systém, poprvé označený zkratkou V.A.S.T. (Variable Architecture Synthesis Technology). Jejím základem jsou předdefinované skupiny propojených modulárních procesorů nejrůznějších vlastností, kterým Kurzweil říká algoritmus. Každý z algoritmů má své specifické vlastnosti, které nejlépe vyhovují určitému typu zvuku. V.A.S.T. jako jediný systém umožňuje využívat všechny nejznámější typy syntézy: subtraktivní, aditivní, wavetable, FM. Zdrojem zvuku jsou samply i „analogové" a spektrální vlnové průběhy. Vedle „akustických" zvuků dovede V.A.S.T. vytvářet také neslýchaně barevné syntetické zvuky včetně mimořádně přesvědčivé simulace analogů.

Roku 1996 se objevila verze K2500, která obsahuje zatím nejrozsáhlejší podobu V.A.S.T. syntézy. Polyfonie se zvýšila na 48 hlasů, počet DSP modulů překročil 60, sekvencer má 32 stop, přibyl vynikající arpeggiator. Kurzweil vždycky usiloval o co největší možnosti modulací v reálném čase. K2500 vybavil originálním páskovým kontrolérem, který se o dvacet let dříve poprvé objevil na Moogově neúspěšném Polymoogu. Kurzweil ho však několikanásobně prodloužil a přiřadil mu značný počet unikátních funkcí. A pod kolečka pro modulaci a pitch bend umístil ještě jeden menší. Čtyři stereo sběrnice s KDFX multiefekty v kvalitě špičkových rackových procesorů. Operační systém uložený ve Flash ROM je možné upgradovat z disket. Pozoruhodné jsou možnosti dalšího rozšiřování nástroje: ROM karty, paměťové bloky, digitální výstupy (AES/EBU nebo S/PDIF), osmikanálové optické rozhraní pro ADAT a Tascam. Je možné připojit externí harddisk – pro komunikaci s externími médii Kurzweil zvolil tehdy nejvýkonnější rozhraní SCSI. Syntezátor nebyl levný: v dobách, kdy průměrná cena špičkového nástroje byla cca dva tisíce dolarů, začínal K2500 na dvou a půl a podle vybavení mohl stát až sedm tisíc. V ceně byla nejen unikátní koncepce, ale také nejvýkonnější dostupná výpočetní technika, protože Kurzweilův přístup vyžadoval neporovnatelně vyšší výkony řídícího počítače. A zatímco ostatní firmy se snažily své ceny ještě stlačovat, Kurzweil neměl, co by zlevnil.I o tři roky mladší K2600 zůstal nejdražším syntezátorem na trhu. Mezi muzikanty měl tak vysoký kredit, že ho můžete slyšet snad z každého druhého cédéčka. Za mistrovské dílo je považován K2500 AES (Audio Elite System): nadupaný všemi rozšířeními až na maximum, bočnice ze vzácného dřeva, plechový kryt v elegantním šedobílém odstínu. Byl označen za nejlepší syntezátor „všech dob" a ještě dnes je možná i nejkrásnější. S modelem K2600 se vývoj Kurzweilova syntezátoru téměř zastavil (přišla ještě jenom mírně zjednodušená varianta K2661). Přesto však nástroj dodnes stojí na kvalitativní špičce a bez ohledu na vysokou cenu se dál prodává, což jenom znovu svědčí o jeho vyjímečném charakteru. Zároveň však Young Chang otevřel nové řady presetových syntezátorů, především SP (Stage Piano) a PC (Performance Controller). Tyto nástroje jsou ve srovnání s K2600 poměrně jednoduché, liší se především počtem zvuků a efektů, řada PC navíc zdůrazňuje master keyboard funkce. Nástroje se velmi dobře prodávaly především proto, že firma neslevovala na pověstných zvukových kvalitách: i ony totiž využívají V.A.S.T. architekturu. Přenášejí ovšem nejlepší kurzweilovské zvuky do dostupnější cenové kategorie a oslovují hudebníky všech žánrů. Až do nejnižších cenových hladin pronikly zvukové moduly Micro Piano, ME-1 (Micro Ensemble) a jeho klávesová verze KME-61. Zatímco ME-1 je víceméně standardní GM modul, Micro Piano obsahovalo výběr z těch nejlepších klavírních zvuků, jimiž se mohl chlubit právě jen Kurzweil.

Multiefekt KDFX dostal rackovou podobu v osmikanálovém procesoru KSP-8, výběr kurzweilovské kvality za dostupnější cenu přinesly dva multiprocesory Rumour a Mangler. Young Chang samozřejmě využil své padesátileté tradice ve výrobě klavírů a pianin a přenesl do dřeva i Kurzweilovu elektroniku. Digitální pianina i křídla se vyrábějí pod značkou MARK. Všechna jsou vybavena plnohodnotným sekvencerem (8 nebo 16 stop), obsahují 89 nebo 300 zvuků a 64 doprovodných rytmických patternů. Jednodušší a výrazně levnější RE-220 a RE-110 nabízejí jen 37 nebo 10 zvuků, ale s ohledem na nízkou cenu překvapí nekompromisní zvuková kvalita.

Možnosti doručení po ČR | Více informací o doručení zde
Osobní odběr (prodejna Ostrava - Poruba)ZDARMA
Zboží si můžete bezplatně vyzvednout na prodejně Muzikant.cz v Ostravě-Porubě
Obchod poblížDopravné a balné 60 Kč + Platba na dobírku 30Kč
Výdejní místo Zásilkovna.czDopravné a balné 75 Kč + Platba na dobírku 30Kč
Česká pošta (Balík do ruky)Dopravné a balné 90 Kč + Platba na dobírku 30Kč
GLS KurýrDopravné a balné 85 Kč + Platba na dobírku 20Kč
Výdejní místo Balíkovna.czDopravné a balné 60 Kč + Platba na dobírku 30Kč

Zboží můžete zaplatit :

Prodejna Ostrava-Poruba zavřena
Otevírací doba zde
Skrýt